05-05-2010, 04:53 PM
[quote name='Darkenzi' post='2143608' date='May 5 2010, 07:17 AM']Homem de Ferro 2
alguem ja viu?[/quote]
Acho que você deveria dar uma lidinha no tópico antes de postar, champs.
alguem ja viu?[/quote]
Acho que você deveria dar uma lidinha no tópico antes de postar, champs.
"Forth! Down fear of darkness! Arise! Arise, Riders of Théoden! Spears shall be shaken, shields shall be splintered! A sword day... a red day... and the sun rises! Ride now... Ride now... Ride! Ride for ruin and the world's ending! Death!"
Théoden
