10-01-2010, 08:21 PM
Vi Resident Evil Afterlife 3D
meh, nada demais axei... deveria ter visto inception <img src='http://forum.hangarnet.com.br/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/sad.gif' class='bbc_emoticon' alt='
' />
meh, nada demais axei... deveria ter visto inception <img src='http://forum.hangarnet.com.br/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/sad.gif' class='bbc_emoticon' alt='
' />

![[Imagem: 33956a6d2b56d616.png]](http://sigs.enjin.com/sig-bf3/33956a6d2b56d616.png)