07-06-2011, 07:04 PM
[quote name='Xokitu' timestamp='1309979849' post='2559762']
O Mangá particularmente sempre está muito fucking mega omega awesome de se acompanhar <img src='http://forum.hangarnet.com.br/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/fuckyea.jpg' class='bbc_emoticon' alt=':mmfuckyea:' /><img src='http://forum.hangarnet.com.br/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif' class='bbc_emoticon' alt='
' />
[/quote]
Fixed <img src='http://forum.hangarnet.com.br/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/alegre.jpg' class='bbc_emoticon' alt=':mmalegre:' />
O Mangá particularmente sempre está muito fucking mega omega awesome de se acompanhar <img src='http://forum.hangarnet.com.br/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/fuckyea.jpg' class='bbc_emoticon' alt=':mmfuckyea:' /><img src='http://forum.hangarnet.com.br/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif' class='bbc_emoticon' alt='
' /> [/quote]
Fixed <img src='http://forum.hangarnet.com.br/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/alegre.jpg' class='bbc_emoticon' alt=':mmalegre:' />
[url="http://myanimelist.net/profile/AlecPyron"]
[/url][url="http://www.playfire.com/AlecPyron"]My PlayFire[/url]
[size="1"]Eo tempore, cum tibi occuri,
Mihi vita laeta fuit,
Cum autem te nusquam conspexi,
Eo tempore mortem cognovi[/size]

