09-14-2006, 03:36 PM
Pqp
Coisa de loco emm <img src='http://forum.hangarnet.com.br/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/rofl.gif' class='bbc_emoticon' alt=':rofl:' />
Coisa de loco emm <img src='http://forum.hangarnet.com.br/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/rofl.gif' class='bbc_emoticon' alt=':rofl:' />
