04-20-2007, 08:44 PM
Ei pera um Poco Tem 3 Sasuke <img src='http://forum.hangarnet.com.br/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/tongue.gif' class='bbc_emoticon' alt='
' />
e eu so vi ate o 100 naruto
' />e eu so vi ate o 100 naruto
Quake.com
/arena/

