05-26-2007, 03:22 PM
amanhã estarei novamente nos aflitos para ver náutico x vasco! <img src='http://forum.hangarnet.com.br/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif' class='bbc_emoticon' alt='
' />
né por nada não mas acho que da pra ganhar de novo <img src='http://forum.hangarnet.com.br/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/sad.gif' class='bbc_emoticon' alt='
' />
' /> né por nada não mas acho que da pra ganhar de novo <img src='http://forum.hangarnet.com.br/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/sad.gif' class='bbc_emoticon' alt='
' />
"He gave his life for us he fell upon the cross
To die for all of those who never mourn his loss
It wasn´t meant for us to fell the pain again
Tell me why, tell me why"
