Avaliação do Tópico:
  • 0 votos - 0 Média
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Básicos e dicas em geral
Pq editou o título do tópico?



O antigo era muito mais legal,rs.
Responder
Eu gostei da mudança nas de CDR, agora é uma opção viável contra time full ad.


[Imagem: 193006.png]
Responder
Nego nerfando lee sin que já requer uma skill absurda pra jogar e fica com dano nulo no late game além de não tankar suficiente... às vezes eu penso que a equipe de balanceamento da Riot não joga a merda do game, só assiste VOD



Em princípio pareceu ser nerf, apesar q o dano do segundo Q pareceu ficar melhor, não sei... o attack speed do Iron Will aumentou bastante tb, mas n sei se vai compensar as reduções drásticas no dano base. Sifuder, cada vez menos recompensa por masterizar um bicho tão difícil enquanto os junglers monodedo continuam bombando.



E ainda nerfa lee sin sololaner tirando o dano mágico do E, como se já não fosse inviável suficiente lee sin solo.

Sem comentários


[size="2"][quote name='Dakkon[SOA]'] I would like this situation was never so great displeasure.[/quote]

[color="#FF0000"]FROM BEHINDIU? TRU THE MIDIU?[/color][/size] [Imagem: joel_santana.jpg]
Responder
Essas runas são um caminho otimo para estagnar ainda mais o jogo. Galera tá começando muito tank? Perae, vamos dar mais stats defensivos pra todo mundo
Responder
enquanto o ult do lee e o shield não forem nerfados, o bixo vai continuar op, de repente no meio da tf vc ve aquela bica no seu carrier, sensação de dever cumprido.


D3: Retired

WOW: Retired

LOL: [url="http://www.lolking.net/summoner/br/641523"]Lolking[/url]

In game: Blecker
Responder
A Riot já voltou atrás no nerfs do Leesingah:



Hey guys,

Statikk here - after reading your feedback on our Lee Sin changes (and after tons of internal discussions), we’ve decided to hold off moving forward with the majority of the changes for now. We still believe in the core philosophy behind the changes, but let’s talk about what we’re sticking with and why.

First, we’re no longer doing the changes that were directed towards shifting some of Lee’s early game power and moving that power towards late game in the upcoming patch. To be clear, our analysis of the situation remains the same: champions who have overly dominant early game power seem to be actively reducing champion diversity, especially at the competitive level. We’d like to continue to collect more data and feedback though to re-check 1) if this is true and 2) if there are other potential alternatives to help solve champion diversity.

Second, we’ll still be addressing Safeguard when used on wards and minions. Currently, Lee Sin makes very little tradeoffs in these situations and, with enough mechanical skill, Safeguard essentially becomes a free-target dash. In order to maintain the big playmaking ability of Safeguard while also ensuring there are different optimal use cases, we’re planning on the following changes (and these changes only):

Safeguard

• Increased base cooldown

• Cooldown is now reduced by 50% if cast on an allied champion (including himself) - this is lower than the current Cooldown on Live

• No longer grants a shield if he dashes to a non-champion unit

• Shield duration slightly reduced

Iron Will

• Duration slightly reduced

Essentially, we’re buffing Safeguard when used on allied champions but nerfing it when used otherwise (the duration changes are necessary to keep the total uptime of these spells in-line). This means that Lee Sin should feel extremely mobile and rewarded for his teamwork with allied champions, but still have the ability to initiate or escape on his own when he really needs to.

I’ve heard a lot of general concern on power curves and champion diversity and how we may be over-homogenizing the game, so I'd like to clarify our perspective here. We like champions with unique power curves, they provide awesome experiences and give LoL more strategic options. Our concerns lie in power curves that are so extreme that they effectively shut out the viability and diversity of large subset of other champions in the game. We’re working on getting these thoughts in front of you faster and earlier so we can have real conversations and less surprises about the changes we want to make.

Once again, we may ultimately ending up going forward with the rest of the Lee Sin changes in a future patch if it is appropriate or we might not. We're perfectly okay with being wrong, especially here where we feel we have to make changes to an already amazing champion. Hopefully you guys better understand where we are coming from here, and as always thanks for all your guys' input.





TLBig GrinR - As habilidades continuarão as mesmas, porém:



- Base CDR do W aumentado



- Ao usar o W em um HERO (ou vc mesmo), o CD é 50% - tipo o hook do Thresh



- Ao usar W em uma ward/trinket/minion você NÃO ganhará o escudo e o cdr será full - ou seja manteve a mobilidade porém tirou o shield gay que salva do último tick do ignite ._.



- Duração do shield e da segunda parte do W reduzidas





IMO - excelentes mudanças, mantiveram o core do herói e conseguiram dar um "tone down" nele sem deixá-lo inútil.


(09-26-2017, 12:45 AM)brender Escreveu: Manson o único burro aqui é você e o pior cego é aquele que não enxerga.

Obrigado brender. Em casa de ferreiro quem tem um olho é rei.
Responder
ah bom pq esse nerf ia jogar ele no chao basicamente

pq no late game ele ja n consegue fazer muita coisa


wasup fellas
Responder
Pra mim, continua OP o nerf.



Citar:Safeguard [ W ]



Cooldown increased from 9 seconds at all ranks to 14

Cooldown is now halved if cast on ally (excluding Lee Sin himself)





Iron_WillIron Will [ Reactivate W ]



Duration of buff reduced from 5 seconds to 4



lol


Com meu Leão

Eu vou a todo lado

Pra sempre apaixonado

Eu quero te ver campeão



Jamais, Jamais

Verás em mim fraqueza

Na alegria ou na tristeza

Estarei com meu Leão


-x-

[url="http://www.youtube.com/watch?v=-4Qq2GB3IqM"]BravaIlha[/url]
Responder
" CHIPPREL: 5000 games with lee sin. "



ಠ_ಠ



Brinks, mas o de ward jump é justo


Junte-se ao partido cogumelo camarada.
Responder
Alguma dica para Trundle Top ? Tenho jogado bastante com ele é o resultado tem sido positivo. Geralmente eu foco no farm para rushar a espada do Rei. e depois do level 4 tenho sido mais agressivo e tenho tido sucesso contra a maioria dos Tops padrão . So uma Shyvana que me deu uma dorzinha de cabeça mas ganhei mesmo sim, mas fui contra um jax tb que puta que pariu, me fudi gosto contra ele .
Responder


Saltar Fórum:


usuários a ver este tópico: 1 Visitante(s)